WALKING TOUR BARCELONA

Divendres passat els alumnes de 1r de batxillerat van anar a Barcelona a fer un “Walking Tour” en anglès pel barri gòtic. Els alumnes es van dividir en tres grups i cada un anava acompanyat d’un professor de l’àrea d’idiomes: Anna Carbonell, David Díaz i Judit Vall i una guia de parla anglesa.

La ruta va començar al Portal de l’Àngel, seguint pel carrer del Bisbe i passant pel Museu Picasso. Després es van dirigir fins a l’església de Santa Maria del Mar que els alumnes i guies van visitar. També van entrar al Temple Romà, van veure des de fora la Catedral gòtica amb detalls del modernisme català a la seva façana, el Fossar de les Moreres i la Plaça de Felip Neri. Els alumnes van prendre apunts i van fer fotos de la visita com ho mostren les imatges.