L’institut

OBJECTIU: Formació acadèmica i global de l’alumnat conduïda pel professorat i amb la col·laboració de la família, tenint en compte la promoció d’iniciatives per formar als/les joves del futur.

Tenim com a eix central del nostre interès l’alumnat i cerquem el seu creixement global (acadèmic, personal, emocional i social), donant-li oportunitats a través de l’aprenentatge amb diverses metodologies.

Som inquiets i cerquem sempre la millora educativa. Els diversos programes d’innovació i projectes que tenim impliquen de forma coordinada els diferents àmbits de coneixement.

Apostem per la participació de l’alumnat en la vida del centre i volem implicar-hi de forma activa tots els agents de la comunitat educativa.

Ens agrada obrir-nos a la ciutat i l’entorn, creant xarxes i col·laborant amb altres institucions.