INFORMACIONS D’ESTIU. Preparació del curs 2018-2019

Aquí teniu la informació necessària per començar el curs 2018-2019

(Aneu sobre de les paraules clau i s’obriran enllaços i documents)

• Presentacions del curs 2018 dels diferents nivells. Document.
    • Les presentacions comencen a la sala d’actes de l’institut. Després, cada grup d’alumnes va a la seva aula amb el tutor/a de grup on els fa les explicacions necessàries per a l’inici del curs. També els lliura l’agenda i un dossier amb la informació més general. Cal dur un bolígraf, al menys.
    • Als alumnes que comencen 1ESO, se’ls prepara una activitat de coneixement (companys i espais)
      INICI DE LES CLASSES AMB HORARI HABITUAL
      ESO: 13 de setembre, BATX: 14 de setembre
  • Calendaris curs 2017-2018: enllaç

PREPARACIÓ DEL CURS:

• Llistats de llibres 2018-2019. Enllaç
  • Equipament esportiu. Aquí
  • Informacions generals d’estiu per cursos:
    1ESO 2ESO 3ESO 4ESO
      1BATX 2BATX
  • Optatives, fulls de tria:
    1ESO 2ESO 3ESO

FRANCÈS:

•  A 1ESO, és una matèria optativa d’un quadrimestre (mig curs). S’assignarà l’alumnat segons preferències i capacitat com en les altres matèries optatives. S’informarà la primera setmana de curs directament als alumnes.
    • A 2ESO i 3ESO, el francès s’ha demanat en el moment de confirmació de matrícula al final de curs. Cal que comproveu si l’alumne/a és admès en el següent llistat (amb num. identificació): aquí. També  tenim pubicada llista amb els noms al taulell d’anuncis del centre.
    • Per a 4ESO, la tria de matèries específiques es va fer durant el tercer trimestre. L’assignació del Francès també ja està informada.
  • Deures estiu: 6è primària – 1ESO
  • Deures estiu tots els nivells d’ESO i 1BATX: al moodle
  • Proves extraordinàries (setembre): calendaris per cursos
  • Lliurament de notes de l’alumnat pendent de setembre. Document.