CRÒNICA JORNADA ESPORTIVA DELS EQUIPS DE FUTBOL SALA DEL JOAN MERCADER

1a JORNADA LLIGA ESCOLAR

La lliga escolar organitzada pel Consell Esportiu de l’Anoia, va començar el passat cap de setmana. Els equips de futbol sala del nostre institut ja van debutar el dissabte 28.

L’equip cadet va debutar a les 9h a casa contra l’equip de l’Emili Vallés. Va ser un partit on els visitants va saber bellugar ràpid la pilota, i així generar espais a l’esquena dels nostres jugadors. Aquests van lluitar molt i van donar mostres de bones maneres, amb una miqueta més de treball segur que arribaran les victòries. Ganes no en van faltar en cap moment!!

A les 10h van debutar els juvenils contra l’AEK Sant Cugat, a casa també. Aquests van ser els clars dominadors de la pilota, i del ritme de partit. En tot moment van fer rodar a la pilota amb un ritme molt alt, i sense desgastar-se massa van aconseguir moure molt la defensa contraria i així generar molts espais per poder arribar a porteria en nombroses ocasions. Van aconseguir una victòria clara .

La part més positiva dels dos partits va ser l’actitud de tots els jugadors, tant abans, durant i després del matx. Part de l’equip juvenil va arribar amb temps de sobres per animar als companys cadets, i part dels cadets es varen quedar a donar suport als companys juvenils.

Moltes felicitats a tots, ara a seguir treballant més i millor.

ANIMEM TAMBÉ A TOTS AQUELLS ALUMNES QUE UN AGRADA PRACTICAR L’ESPORT A APUNTAR-VOS JA SIGUI A FUTBOL SALA, BÀSQUET O VÒLEI, ENCARA T’HI POTS APUNTAR. PODEU CONSULTAR ELS HORARIS A LA MATEIXA PÀGINA WEB, O SINÓ POSEU-VOS EN CONTACTE AMB L’AMPA: ampajoanmercader@gmail.com