AICLE 2017-2018

Informació AICLE pel curs 2017-2018

Adreçat als alumnes de 1r ESO.

S’adjunta l’autorització de cursar o no AICLE (C. Socials en llengua anglesa).

Es tracta d’un document que els pares hauran de signar el dia de la matrícula i lliurar-ho a secretaria per tal que els alumnes interessats es presentin a la prova d’anglès que es realitzarà el dimarts, dia 20 de juny a les 17:00 h.

Carta pares Matrícula CLIL 2017-2019

Autorització cursar CLIL 2017-2019

The pleasure of reading

As you know, in our school we have  El Pla Lector, that’s to promote and encourage our students to read and, most of all, enjoy doing it.  In our   Social Sciences classes (GEP), we can choose among a great diversity of books, taking into account the content and level of difficulty.  We think it is a fantastic  initiative.

Would you like to join us?

OUR TOP 10 UNTILL NOW:

• A chrismas carol
  • All about Scotland
  • All about Britain
  • The face in the mirrow
  • The secret of white mountain
  • The secret garden
  • The abandoned house
  • Agatha Christie, woman of mystery
  • The roman Coin
  • Jump to freedom

Sortida a Poblet i al seu Camp d’Aprenentatge

El passat dijous 1 de febrer els alumnes de 2n d’ESO vam anar a visitar el monestir de Poblet i a fer activitats al seu Camp d’Aprenentatge.

A l’ arribar ens van deixar un temps per esmorzar i feia molt de fred. Després ens van dividir en tres grups per a ensenyar-nos les parts més importants del monestir. Quan vam entrar a l’església vam poder gaudir de l’orgue, que tocava un monjo. Ens van explicar que aquest monestir seguia l’orde del Cister (ora et labora). Els espais que vam visitar van ser:  el claustre, que estava envoltat per tots els seus quatre costats de les estances més importants del monestir, com la sala capitular, el refectori, la cuina, la biblioteca, el locutori i l’església.  Aquesta es comunicava amb una gran sala que era el dormitori dels monjos.

Després, vam anar al camp d’aprenentatge on van posar a prova tots els nostres coneixements sobre el que ens havien explicat. Primer de tot, havíem de muntar el monestir amb una maqueta. Tot seguit ens van donar diferents disfresses per representar les diferents classes socials de l’EDAT MITJANA, amb els privilegiats i els no privilegiats. També ens van donar un dossier amb informació, dibuixos i activitats sobre Poblet i les explicacions dels guies per entendre millor aquest període històric del nostre país.

Aquesta excursió ha estat molt interessant i vam poder aprendre d’una manera més divertida el contingut de classe!

Maria Freixas i Ona Munté

Àlbum de fotos

On February 1st, the students of 2nd of ESO travelled to the past, in this case by bus, but it doesn’t matter.

We went to the monastery of Poblet, a silent place with an interesting history behind it. We  walked through the corridors of the monastery seeing many isolated places where the monks lived and coexisted. We visited the church, the cloister, the refectory, the chapter house or meeting room, the scriptorium and library, the dormitory…

The cold didn’t stop us, we’re such strong people!

Pau Romera, 2nd B