Romania 2015

TARGU SECUIESC, ROMANIA.   Setembre de 2015

La tercera trobada de treball ha tingut lloc a Romania, a l’institut Bod  Péter de Targu  Secuiesc, durant els dies 21-27 de setembre. També hi han participat 11 alumnes del nostre centre, de segon de batxillerat.

A més a més de les tasques que els nostres alumnes fan abans d’anar a la sortida, i que es pengen a la plataforma etwinning per a compartir-les amb la resta d’alumnes i comunitat educativa dels altres països, aquesta vegada van realitzar un power point sobre els costums i tradicions de Catalunya per explicar a  la resta de convidats a la trobada.

Una vegada a l’institut els nostres alumnes van poder realitzar en llengua anglesa activitats que compartien amb altres estudiants de diferents instituts europeus relacionades amb la història del país, la ciència, les arts, la literatura i els esports.

A més a més, tots plegats vam aprofitar l’ocasió per fer sortides culturals i visitar els llocs més emblemàtics al voltant del centre, en ple cor de la regió de Transilvània, com la propera capital de Brasov i llocs d’interès natural de la zona, com el llac volcànic de Santa Anna. Els alumnes havien de prendre nota dels llocs i fer-ne fotos, per treballar posteriorment en grups activitats sobre les sortides.

En articles anteriors del bloc haureu pogut veure alguns dels esdeveniments que els alumnes assistents ens van enviar per penjar aquí sobre les seves impressions per terres romaneses. I tot acompanyant-t’ho amb fotografies. Podeu aprofitar per donar-hi un cop d’ull!

Diary

After 3 hours flying and 4 hours in a bus, we finally arrived to Targu Secuiesc.
Today has been the first day. In the morning we have visited the town and the most important landamarks. Then, at 12 o’clock we have gone the school, we have visited it and we have met the guys from another countries. After having had introduced to everyone, we have eaten a typical sandwich from Rumania. After this, we have gone to the gym and we have been divided into groups. We have started a game that has helped us to know more about the town.
We are so happy and excited to be here!!

Hi everybody, spanish/catalan team here!
Today we have woken up at 7 o’clock (6 o’clock at home) to visit Brasov, a small city.
Once there we have visited the Black Church, a church characteristic for it’s black front walls. But before this, we gave visited a medieval castle, full of rooms and decorations.
After having lunch at an excellent pizzeria, we have gone with the bus to the “Dracula’s” castle. We have taken photos its insides and outsides as much as we have liked.
At night we have had dinner at the Jazz Café.
Even if sometimes it’s cold most of the day has been sunny and just a bit cold in the morning and at night.
We hope tomorrow will be as good as today.

Anna&Glòria.