XXII Proves Cangur al nostre centre

img_5296 img_5295 img_5294

Aquest passat dijous dia 16 de març, una seixantena d’alumnes del centre van participar en les XXII Proves Cangur 2017. Des del començament d’aquestes proves, el departament de Matemàtiques de l’institut selecciona alumnes amb capacitats per les matemàtiques i ganes de participar per tal d’enfrontar-se als problemes plantejats per la Societat Catalana de Matemàtiques. En aquest dia assenyalat, quasi set-cents centres de tota Catalunya participen d’una forma o d’altra en “les Cangur”. Al nostre institut s’han desenvolupat per a tots els cursos amb normalitat, resolent un total de 30 qüestions durant una hora i quart. Després, l’institut ha obsequiat els participants amb un esmorzar de coca i xocolata per a refer forces. Ara toca esperar els resultats que arribaran a tots els centres en unes setmanes. Esperem haver-ho fet bé!