Sortida al MNAC i teatre.

El passat 22 de febrer, els alumnes de Batxillerat vam fer la sortida a Barcelona que cada any organitzen les professores de Llengua Catalana i Història de l’Art i que combinen la visita al MNAC i l’assistència a una representació teatral. Enguany, vam poder gaudir de l’excel·lent representació del Cyrano de la mà de Lluís Homar, de l’Aina Sanchez, el Joan Ampera, l’Albert Prat i l’Àlex Batllon, al teatre Borràs.

El text de Rostand, transformat en un clàssic contemporani, posa de nou de manifest la lluita entre la bellesa física, superficial i efímera i la bellesa interior, profunda i perdurable.

Després de dues hores d’intensitat dramàtica, vam poder donar un tomb pel centre de Barcelona fins que al MNAC vam poder visitar el patrimoni pictòric i escultòric de Catalunya. El grup d’alumnes d’història de l’Art van fer la visita guiada i comentada amb la professora, Isabel Domingo, i la resta d’alumnes van visitar la resta de sales; especialment les que contenen els frescos del Romànic i la pintura Realista i Modernista.