SENSE MÒBIL A L’INSTITUT!

Les normes d’organització i funcionament del nostre centre estipulen que està expressament prohibit que els mòbils o altres aparells electrònics siguin audibles o visibles a l’institut. No es poden utilitzar dits aparells a cap espai del centre, inclosos pati, passadissos o cantina. L’únic cas en què es permet l’ús de dits aparells és amb finalitats didàctiques (només a l’aula) i prèvia notificació als pares per part del professorat amb suficient antelació.
L’incompliment d’aquesta norma comportarà sancions que poden anar des d’una amonestació oral i escrita com un primer avís, a la requisa de l’aparell que haurà de ser recollit pels pares o tutors legals (fins les 14:00 del mateix dia o dies posteriors) o fins i tot arribar a l’expulsió del centre en cas de reincidència o negativa a lliurar l’aparell.
Recordeu que tant pares com alumnes teniu sempre a la vostra disposició el telèfon del centre per tal de comunicar urgències i que en cas que els alumnes portin mòbil a l’institut, el centre declina tota responsabilitat en cas de pèrdua, trencament o furt del mateix.
Podem resoldre dubtes a la reunió de pares d’inici de curs.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!