Presentació dels TR al Casal de Riudoms.

Àlbum de fotografies

Clica aquí!

Presentació dels treballs de recerca al Casal

El passat 10 de febrer, a la sala multiús del Casal Riudomenc es va celebrar l’acte de presentació dels treballs de recerca dels alumnes de 2n de batxillerat. Va ser un acte obert a totes les famílies i amics, en què els mateixos alumnes van fer una representació de quin és el procés de creació d’un treball de recerca.

Seguidament, tots els assistents van poder fer una ullada als treballs, que eren exposats a la sala, mentre gaudien d’una col·lació, gentilesa de l’AMPA.

Va ser un acte molt acollidor per a celebrar, un any més, el final d’una altra etapa dels alumnes del nostre institut: adéu treball de recerca!