Premi del Consell Social de la URV

El passat 4 d’octubre, al teatre Bartrina de Reus, la exalumna  de 2n de batxillerat, Anna Samarra Mas, va rebre un dels premis convocats pel Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili, en la seva desena convocatòria.

Cada premi consistia en un ordinador portàtil per l’estudiant, un val xec de 300 euros per el centre per adquirir material didàctic i un ajut econòmic pels crèdits matriculats per l’alumna durant el present curs acadèmic.

Durant l’acte d’entrega de premis, els alumnes  guardonats van fer una presentació al públic assistent de tres minuts de durada sobre el seu treball.

Properament s’editarà un llibre que recollirà els treballs guanyadors del Premi Consell Social URV, amb un doble objectiu: fer un reconeixement als autors i centres de secundària premiats, i engrescar als nois i noies a fer en el seu treball una bona recerca.