Premi de Recerca Jove 2016

Dissabte 22 d’abril, a l’Auditori de Barcelona, na Fiona Vives va rebre el premi de Recerca Jove pel seu treball de mans del Conseller d’Empresa i Coneixement.

Així ens ho explica la Fiona:

“El Premi Recerca Jove és un premi que dóna la Generalitat de Catalunya per a  fomentar l’esperit científic entre els joves.

Es premien treballs de recerca tant de tipus experimental com teòric, que fomentin la creativitat científica, l’esperit de recerca en qualsevol dels àmbits del coneixement i el treball en equip, entre d’altres valors.

Aquest premi vol distingir l’esforç dels i les alumnes i així mateix, també es recompensa la tasca dels centres d’educació secundària per fomentar la participació dels tutors i tutores i alumnes en aquesta convocatòria.

El meu treball de recerca “Com es canvia un hàbit?” on explico com vaig crear la campanya d’Agafa la bici (que aquest any tindrà lloc el 22 d’abril a l’institut) ha estat enguany un dels 73 treballs premiats d’entre més de 300 dels participants a tota Catalunya.

Aquest premi és un dels pocs on jo podia presentar el meu treball ja que el meu tema no correspon a cap de les matèries que es donen, i per això animo a tots i cadascun dels que heu fet un treball de recerca a que us hi presenteu, a aquest i a tots els que pugueu, per compartir la feina que heu fet, poder rebre’n un reconeixement i que us en sentiu encara més orgullosos del que ja esteu.”