Joc de parxís

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat a l’àrea de Visual i Plàstica un joc de parxís amb les seves fitxes i daus. La idea d’aquesta activitat va sorgir en veure que els alumnes jugaven amb una aplicació des del seu mòbil. Amb això s’han  fomentat diferents competències com:  el treball en equip, la manipulació d’estris, la creativitat i el reciclatge. S’han utilitzat, per exemple, els taps de plàstic de les ampolles d’aigua com a fitxes del joc o s’han fet els daus amb cartró extret de les caixes que arriben a l’institut. I com no, la clau ha estat no deixar d’interaccionar i jugar a aquest joc entre companys o amics, que és més divertit que jugar contra un dispositiu  electrònic.