Finalistes del concurs Audi Creativity Challenge

Ajuda’ns a aconseguir que el nostre somni es faci realitat, posa un like al nostre vídeo i comparteix-lo!

Els nostres alumnes Anna Ballester, Joel Cojal i Carla Pérez, l’equip JAC, són finalistes del concurs Audi Creativity Challenge. Només 10 equips de tot Espanya han aconseguit arribar a la final, i d’entre aquests només un equip serà el guanyador d’un viatge a Silicon Valley per desenvolupar el seu projecte.
El concurs consisteix en desenvolupar una idea que millori les mancances del sistema educatiu actual. Us convidem a entrar a l’enllaç per veure el vídeo on expliquen la seva idea: Tek-room, que consisteix en una aplicació on els alumnes han de resoldre enigmes per trobar la solució d’aquest scape-room educatiu. Molta sort el pròxim 16 de juny a Madrid!