Exposició dels Treballs de Recerca al Casal

La Sala polivalent es va omplir puntualment de gom a gom, de familiars i amics dels alumnes de 2n de Batxillerat que exposaven els Treballs de Recerca.

La directora del centre, Tessa Molas, va encetar l’acte. Tot seguit, van intervenir la Coordinadora de Batxillerat, Míriam Batista, la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de Riudoms, Maria Cros, el president de l’AMPA, Carles Viñuales i l’Alcalde de Riudoms, Josep M. Cruset.

Tot seguit, els alumnes van fer una simpàtica representació del que hauria estat el transcurs de la vida personal durant la realització del Treball de Recerca.

Finalment, vam fer un aperitiu, gentilesa de l´AMPA, durant el qual vam poder fullejar els treballs.

AQUÍ PODEU VEURE L’ÀLBUM