Bye, GEP / Hi, CLIL

Enguany el projecte GEP (Grup Experimental per al plurilingüisme) que ha durat dos anys ha arribat a la seva fi.

Però al nostre centre, el plurilingüisme es continua consolidant. El propers cursos, els alumnes d’ESO continuaran treballant alguna matèria (AICLE) o part d’ella (TIL) en llengua estrangera. Per exemple, els estudiants de primer d’ESO  tenen l’oportunitat d’emprendre l’aprenentatge integrat de continguts de C. Socials en llengua anglesa (AICLE) / Content and language integrated learning (CLIL).

L’objectiu es promoure estratègies d’aprenentatge, curiositat creativa, augment dels coneixements de la matèria impartida,  participació activa dels alumnes, compromís social, emprenedoria i ciutadania activa.

Els temps canvien i adapten noves metodologies a les necessitats dels alumnes del segle XXI. Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració, companys.