Presentem la biblioteca a l’alumnat

Durant aquests darrers divendres l’alumnat de l’ESO del Joan d’Àustria ha tingut l’oportunitat d’assistir a una presentació al voltant de la biblioteca.

La breu sessió ha permès als alumnes donar resposta a les següents incògnites: 1) Qui és la bibliotecària del centre? 2) Què està passant a la biblioteca aquests darrers mesos? i 3) Com hi podem participar?

A continuació, trobareu un resum amb les informacions més rellevants. La bibliotecària del centre es diu Núria. Durant els últims temps, gràcies a l’empenta de l’equip directiu i de la motivació dels docents, la biblioteca ha començat un procés de renovació amb l’objectiu d’esdevenir un espai viu i útil per a tots els membres de l’institut. És per això que si aneu venint hi observareu canvis constants. Totes les i els alumnes esteu més que convidades a participar en aquest procés: és la vostra biblioteca. Podeu gaudir dels serveis que oferim -com, per exemple, venir a estudiar i a fer deures o agafar llibres en préstec-, però també us convidem a proposar llibres, còmics, activitats i tota mena d’idees que us vinguin al cap.

Per tal d’explicar-nos les vostres idees podeu venir durant les tardes que la biblioteca està oberta (consulteu els horaris aquí) o enviar-nos un correu a biblioteca@iesjoandaustria.org. Totes les veus seran escoltades: animeu-vos a tenir un paper actiu!