Venda de llibres i portàtils per al curs 2015-16

Benvolgudes famílies,

El curs vinent passarem a treballar amb els llibres de l’editorial Vicens Vives. Com en cursos anteriors, els llibres els vendrà l’AMPA a l’institut  els dies 21 i 22 de juliol i 8 i 9 de setembre amb el següent horari:

Matins de 10:00 a 13:00   i   Tardes de 17:00  a 20:00

L’import dels llibres cal ingressar-lo prèviament al compte de La Caixa de l’Ins. Joan d’Àustria:

Compte nº: 2100-0820-16-0200214813

És molt important que en el comprovant de pagament que s’ha de lliurar a l’institut hi constin el nom i cognoms de l’alumne/a  i el curs que farà el 2015-16.

CURS PREU
PRIMER D’ESO 78 € Llibres en paper: castellà, català i socials  i les  llicències digitals de les 5 matèries.26 € Llibres d’anglès.

15 € Clickedu

TOTAL 119 EUROS

SEGON D’ESO 45€ Pack de llicències dels llibres digitals de les 5 matèries.26€ Llibres d’anglès.

15 € Clickedu

TOTAL 86 EUROS

TERCER D’ESO 87€ Llibres en paper: castellà, matemàtiques  i ciències naturals i les llicències digitals de les 6 matèries.26 € Llibres d’anglès.

15 € Clickedu.

TOTAL 128 EUROS

QUART D’ESO 45€ Pack de llicències dels llibres digitals de les 5 matèries.26 € Llibres d’anglès

15 € Clickedu.

TOTAL 86 EUROS

EL CURS VINENT SERÀ IMPRESCINDIBLE QUE ELS ALUMNES DE TOTS ELS CURSOS ASSISTEIXIN A CLASSE AMB ORDINADOR JA QUE ES TREBALLARÀ AMB LLIBRE DIGITAL A TOTES LES MATÈRIES.

Us recomanem la compra d’aquest portàtil ( mireu els arxius adjunts amb tota la informació )  per als alumnes de primer d’ESO del curs 2015-2016 i per a qualsevol alumne que ho necessiti.

Teniu tota la informació detallada en els dos fitxers adjunts.

Carta_families_switch_2015

Switch10_299_2015

1. Glòria

Hola!
    Podeu penjar el nom o ISBN dels llibres? Voldria saber si la meva filla li pot passar a un amic que comença primer d’ESO els seus llibres de l’any passat.

Gràcies

1. raquel calonge

Benvolguda Glòria,

Aquest any a l’institut treballarem amb una nova editorial aprofitant el canvi curricular. Els llibres de primer d’ESO de la teva filla no els podrà utilitzar un alumne que aquest any comença el 1r.

Salutacions

2. SILVIA PALENZUELA RESECO

Y los libros de primero de bachiller , se pueden comprar también mediante el ampa?

Silvia Palenzuela

1. raquel calonge

Benvolguda Silvia,

Els llibres de 1r de batxillerat es poden comprar a l’Abacus del carrer Perú tal com s’indica a la pàgina web. L’AMPA vendrà al centre els dies 21 i 22 de juliol únicament els llibres d’anglès.

Salutacions

3. SILVIA PALENZUELA RESECO

Necesito información de los libros de texto para primero de Bachillerato cientifico.

4. Laura

Hola! Y la lista de los libros de batchillerato? Aquí no está puesta y no nos han dado ninguna, como vamos a saber que libros tenemos que comprar?

5. Miriam

Hola!
    Els llibres de tercer d’ESO i del segon, d’aquest any, són els mateixos que l’any passat?
    Si la resposta és afirmativa. Ofereixo els del meu fil que ha fet segon( els regalo). I pregunto si algú ofereix els de tercer. Moltes gràcies

6. Miquel

Pot portar el seu portàtil. La recomanació és un portàtil lleuger i amb prou durada de bateria, és per això que fem una recomanació de marca i model concret de tipus NetBook. Aquest any, a més, és transformable en “tablet” i a molt bon preu.