cARTografies: visita a Can Framis

Els alumnes de primer d’ESO han fet una visita dinamitzada al Museu Can Framis que els ha permès conèixer diversos artistes de la col·lecció permanent de pintura contemporània. L’observació i anàlisi de les obres d’Antoni Tàpies, Agustí Puig, Mario Pasqualotto, Jaume Plensa, Perejaume, Zush o Albert Ràfols Casamada han generat reflexions engrescadores al voltant del procés creatiu.

Can Framis va ser una fàbrica de finals del s.XVIII, propietat de la família Framis, que amb el temps va perdre la seva activitat i es va convertir en el record de la indústria pròpia del Poblenou.

Amb aquesta activitat tanquem el programa de sortides del projecte “So, traç i paraula” d’aquest curs. Esperem que tot el que han après els nostres alumnes quedi reflectit en els treballs que ara estan fent i que us presentarem aquí properament.

Can Framis-2

Can Framis-3