cARTografies: bandes sonores

Cada any, en acabar el Projecte “So, traç i paraula” ens agrada oferir-vos una mostra de la feina feta que comprengui les tres disciplines que hi participen. Aquesta producció no solament vol ser una demostració de la qualitat del treball dels alumnes sinó també una declaració de principis del projecte, que es basa en la idea que tots els llenguatges artístics ténen un mateix fonament: aquesta sensibilitat que volem que es desenvolupi en els alumnes i que trobi els canals per expressar-se.

Quan, com a cloenda del curs, pensàvem en el futur del barri, hem emprat el còmic que uneix expressió plàstica i expressió escrita per donar forma a tot allò que hem imaginat. I finalment, amb tots els elements de llenguatge musical apresos, hem escrit una composició que és la banda sonora de la pel·lícula que cadascú s’ha inventat.

Us presentem a continuació una de les moltes històries que hem escrit. Si activeu l’àudio mentre llegiu el còmic us farà ben bé l’efecte que heu viatjat al barri del futur.Sant Martí Turisme