400 anys de la mort de Shakespeare

Com ja sabeu, el projecte “So, traç i paraula” d’aquest trimestre passat ha girat al voltant de la figura de Shakespeare per commemorar els 400 anys de la seva mort.

Els alumnes han llegit diversos fragments teatrals del dramaturg anglès extrets de “Hamlet”, “El somni d’una nit d’estiu” i “Romeu i Julieta”, que ens han portat a estudiar la música de l’època. Hem triat dues danses del Renaixement d’autor anònim i compilades per Tielman Susato per endinsar-nos en el món de Shakespeare.

Paral·lelament, hem estudiat els pintors anglesos de l’època i cada alumne ha dibuixat el seu autoretrat caracteritzant-se com un personatge del segle XVI.

Amb motiu del dia de Sant Jordi, hem penjat els retrats dels alumnes al vestíbul de l’institut i divendres dia 29 farem un vernissage per inaugurar oficialment la galeria.