V JEDAI 2018: Cloenda

2018

Les JEDAI (Jornada d’Empreses, Docents i Alumnes d’Informàtica), que organitza cada any el nostre institut, han conclòs amb un èxit de participació remarcable.

Volem agrair la seva presència a tots els ponents i professionals que han protagonitzat les jornades, perquè sense ells no serien possibles. Gràcies per inspirar i engrescar als nostres estudiants, en el món de la tecnologia.

A continuació trobareu el que pretén ser un resum de les jornades. Si esteu interessats en alguna ponència o taller concrets, trobareu un enllaç a l’article corresponent.

Desenvolupament de la primera jornada (Dia 14 de març de 2018).

La primera de les dues jornades que aquest any van conformar les JEDAI 2018, va estar dedicada a les tecnologies que envolten BlockChain.

Representant d’empreses, docent i alumnes, van poder gaudir junts d’uns ponents de luxe:

• Marc Alierque ens va sorprendre amb una Introducció a la tecnologia BlockChain, que ens va endinsar en un recorregut en la història. (El pots tornar a gaudir aquí).
  • Adrià Massanet, Lluís Mas i Aleix Ordeig , components de la taula redona anomenada “Aplicacions de les tecnologies Open BlockChain“, ens van respondre magistralment a les nostres inquietuds sobre BlockChain. (Pots tornar a reviure-ho aquí).

Un agraïment molt especial a tots ells!

Després es va fer el ja típic piscolaBits, on tothom va aprofitar per fer Networking i intercanviar impressions, mentre feiem un mos a la cantina.

I una vegada agafades forces, es van impartir els següents tallers:

• Docker (Contenidors), amb Javier Moreno de Capside com a conductor. Rotund èxit de participació i un autèntic plaer que recomanem veure des d’aquí. Punxa per veure la Sinopsi.
  • Laboratori domèstic amb Mikrotik per seguretat informàtica, conduït per Xavier Pegenaute, un dels nostres professors a l’Institut Joan d’Àustria. Punxa per veure la Sinopsi.
  • Introducció a la Web VR amb un altre convidat de luxe, César Córcoles de la UOC que ens va iniciar a la realitat virtual de forma amena. Punxa per veure la Sinopsi.
  • Programació d’un bot de Telegram amb Sergi Pérez, professor de l’equip de l’Institut Joan d’Àustria.
  • Taller de GIT amb Carles Barrobés, un App Developer que amb el seu Howknow altament professional, ens va mostrar com usar aquesta potent eina.

Felicitats a tots ells per aquesta experiència única que ens van regalar!

Desenvolupament de la segona jornada (Dia 22 de març de 2018).

La segona de les dues jornades que aquest any van conformar les JEDAI 2018, va estar dedicada a l’emprenedoria.

Els ponents en aquesta ocasió van ser:

• Isaac Arriaza, de SINÈRGICS, que ens va parlar del Coworking. (El pots tornar a reveure aquí).
  • Ricardo Téllez, del projecte The Construct Simque ens va parlar de Deep work (concentrar-se durant períodes de temps llargs sense interrupció).
  • César Romero (GMedia), David Vargas (mad SYSTEMS) i Frederic Montes (Investigador), van ser els components de la taula rodona anomenada “Emprenedoria, fracàs i importància de la imatge“. (Que pots gaudir de nou aquí).

No tenim paraules per agrair la vostra valuosa participació! Gràcies!