V JEDAI 2018 del 14 de març

Jornada d’Empreses, Docents i Alumnes d’Informàtica

La primera de les dues jornades que aquest any es dediquen a les JEDAI 2018, es va celebrar el passat dia 14 de Març i va estar dedicada a les tecnologies que envolten BlockChain. Tot un èxit de participació!  No us podeu perdre la segona jornada, que estarà dedicada a l’Emprenedoria, el pròxim dia 22 de Març! Podeu consultar el calendari aquí.

Desenvolupament de la primera jornada.

Representant d’empreses, docent i alumnes, van poder gaudir junts d’uns ponents de luxe:

• Marc Alier, que ens va sorprendre amb una Introducció a la tecnologia BlockChain, que ens va endinsar en un recorregut en la història. (El pots tornar a gaudir aquí).
  • Adrià Massanet, Lluís Mas i Aleix Ordeig , components de la taula redona anomenada “Aplicacions de les tecnologies Open BlockChain“, ens van respondre magistralment a les nostres inquietuds sobre BlockChain. (Pots tornar a reviure-ho aquí).

Un agraïment molt especial a tots ells!

Després es va fer el ja típic piscolaBits, on tothom va aprofitar per fer Networking i intercanviar impressions, mentre feiem un mos a la cantina.

I una vegada agafades forces, es van impartir els següents tallers:

• Docker (Contenidors), amb Javier Moreno de Capside com a conductor. Rotund èxit de participació i un autèntic plaer que recomanem veure des d’aquí. Punxa per veure la Sinopsi.
  • Laboratori domèstic amb Mikrotik per seguretat informàtica, conduït per Xavier Pegenaute, un dels nostres professors a l’Institut Joan d’Àustria.
  • Introducció a la Web VR amb un altre convidat de luxe, César Córcoles de la UOC que ens va iniciar a la realitat virtual de forma amena.
  • Programació d’un bot de Telegram amb Sergi Pérez un altre professor de l’equip de l’Institut Joan d’Àustria.
  • Taller de GIT amb Carles Barrobés, un App Developer que amb el seu Howknow altament professional, ens va mostrar com usar aquesta potent eina.

Felicitats a tots ells per aquesta experiència única que ens van regalar!