Projecte AICLE

L’AICLE (aprenentatge integrat de contingut i llengua estrangera), en anglès CLIL (content and language integrated learning), és una metodologia que promou l’ús de la llengua estrangera per a l’ensenyament i aprenentatge de matèries diferents de la mateixa llengua en qüestió.

A l’Institut de Gurb apostem per la implementació de la metodologia AICLE oferint a l’alumnat la possibilitat de realitzar projectes i activitats de matèries no lingüístiques en anglès. Actualment, tenim professorat amb formació AICLE als departaments de Socials, Educació Física i Ciències Naturals.

Es tracta d’una oportunitat més que l’Institut ofereix a l’alumnat d’augmentar el nombres d’hores de contacte amb la llengua estrangera, sempre amb l’objectiu de millorar el nivell de llengua de l’alumnat.