En Martí Ranea i en Lluc Parramon guanyen el premi Dialoga

El passat dijous dia 26 d’octubre, dos exalumnes del centre, en Martí Ranea i en Lluc Parramon, van recollir el primer premi de la modalitat d’assaig curt de la 4a edició del prestigiós concurs Dialoga, organitzat pel Grup de Recerca en Conflict Management de la Facultat de Dret d’ESADE i el Col·legi de Notaris de Catalunya en el marc de les seves activitats de difusió i promoció de la resolució alternativa de conflictes. El concurs està destinat als centres educatius i als alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de tots els col·legis i Instituts de Catalunya, i compta amb el suport dels Departaments d’Ensenyament i Justícia de la Generalitat de Catalunya.

La 4a edició del premi, duta a terme a finals del passat curs 2016-17 amb el lema Què és el diàleg i quines avantatges pot oferir-nos en la gestió dels nostres conflictes?, va comptar amb la participació de 700 alumnes de 250 centres diferents. Després de ser seleccionats com a finalistes, en Martí i en Lluc van aconseguir endur-se el primer premi, que consta d’una beca valorada en 2200 euros per realitzar el Law Summer Program, un curs preuniversitari que es duu a terme durant tres dies a la universitat ESADE de Barcelona.

El Jurat estava compost per experts en temes de gestió de conflictes del grup de Recerca de la Facultat de Dret d’ESADE, el Col·legi de Notaris de Catalunya i dels Departaments d’Ensenyament i de Justícia de la Generalitat de Catalunya, i el lliurament dels premis es va dur a terme en un acte solemne a la Facultat de Dret d’ESADE, amb presència de representants de totes tres institucions.

Des de l’Institut de Gurb donem l’enhorabona a en Martí i en Lluc i els animem a fer un bon aprofitament d’aquest ben merescut primer premi.