Beques per al curs 2018-19

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’han convocat les beques de llibres, materials i transport escolar per al curs 2018-19 i les beques d’activitats i casals d’estiu 2018. Cal lliurar la documentació al centre. Els terminis de sol·licitud són els que s’indiquen a continuació:

• Beques de llibres, material (es lliurarà a la secretaria del centre o als mateixos alumnes) i activitats i casal d’estiu 2018:
    • Per alumnes escolaritzats el curs actual: 22 de maig de 2018 (recordeu que heu de fer les renovacions de les sol·licituds a través de l’aplicatiu de gestió de beques del Consell Comarcal)
    • Per alumnes nous: 27 de juny de 2018 (no cal entrar aquests alumnes a l’aplicatiu de gestió de beques del Consell Comarcal)
  • Transport escolar i ajuts de desplaçament: 27 juny de 2018, que ja es lliurarà als alumnes corresponents amb el full de confirmació de plaça.

ATENCIÓ! Els alumnes dels municipis de Muntanyola i Santa Eulàlia de Riuprimer no poden demanar cap dels dos ajuts, i els alumnes residents a Vic només poden optar a la beca de llibres, material i activitats. Si sou d’aquests municipis, us heu d’adreçar als respectiu serveis socials.

Per més informació, us podeu adreçar a la secretaria del centre