Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Us informem de les dates de les reunions d’inici de curs:

• 1r i 2n d’ESO: dimarts 25 de setembre.
  • 3r i 4t d’ESO: dimarts 2 d’octubre.

Totes les reunions es duran a terme a les 19 h a l’institut.
Us hi esperem!
Cordialment,
Equip directiu

Setmana Europea de la Mobilitat

Benvolgudes famílies,
Del 16 al 22 de setembre se celebra la Setmana Europea de la Mobilitat. El municipi de Gurb i l’institut ens sumem a la programació d’actes d’aquesta setmana, per la qual cosa el proper divendres dia 21 de setembre el carrer de l’Olivera (on està… Llegeix més»

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Benvolgudes famílies,
Us informem que el Ministeri d’Educació i Formació Professional ha convocat ajuts individualitzats per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Les famílies que estigueu en situació de demanar-los, cal que us dirigiu a la pàgina web següent:
El termini de sol·licitud dels… Llegeix més»

Inici del nou curs 2018-19

Benvolgudes famílies,
Us informem que les classes del nou curs 2018-19 començaran el dimecres dia 12 de setembre a les 8 h del matí. Podeu trobar tota la informació referent a l’inici de curs a la nostra pàgina web.
Aprofitem per recordar-vos que la prova d’accés al… Llegeix més»

Viatge a Cantàbria

Us compartim el vídeo que recull els millors moments del viatge de final de curs de 4t d’ESO, que es va realitzar a Cantàbria del 18 al 22 juny. Va ser una manera molt bonica d’acabar el curs i també l’etapa a l’Institut de Gurb.… Llegeix més»

Musical 2018

Us compartim el vídeo del musical de l’Institut de Gurb 2018, que van representar els alumnes del centre el passat dijous dia 14 de juny al Pavelló de Gurb. Desitgem que us agradi!

Optatives de 4t

Benvolgudes famílies,
Adjuntem el tríptic que vam repartir ahir a la reunió informativa sobre les optatives de 4t. En aquest tríptic hi podreu veure totes les optatives que s’ofereixen al nostre centre per 4t curs, una petita descripció de cada una i una proposta d’optatives que… Llegeix més»

Viatge de final d’etapa

Benvolgudes famílies,
S’apropa el viatge de final de curs de 4t d’ESO. Adjuntem el tríptic que hem lliurat als alumnes, on trobareu les hores de sortida i arribada, un resum de la planificació, tot el que cal portar i un recordatori de les normes principals del… Llegeix més»

Visita del Sr. Fernando Trujillo a l’Institut de Gurb

El passat dimarts dia 22 de maig, l’Institut de Gurb va tenir l’honor de rebre la visita del Sr. Fernando Trujillo, professor titular de la Universitat de Granada i un gran referent en innovació educativa. Les seves línies d’investigació són l’ensenyament de llengües, la interculturalitat, l’ús educatiu… Llegeix més»

Beques per al curs 2018-19

Benvolgudes famílies,
Us informem que s’han convocat les beques de llibres, materials i transport escolar per al curs 2018-19 i les beques d’activitats i casals d’estiu 2018. Cal lliurar la documentació al centre. Els terminis de sol·licitud són els que s’indiquen a continuació:

Torna la cursa solidària De Font en Font!

El proper diumenge dia 27 de maig tindrà lloc la 2a cursa De Font en Font, organitzada pels alumnes de l’optativa d’emprenedoria de 4t de l’Institut de Gurb. Es tracta d’una cursa i caminada solidària per l’entorn de l’Institut, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Gurb i moltes altres… Llegeix més»

Beques colònies d’anglès del Ministerio

Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha publicat la Resolució d’ajudes destinades a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO per al programa de Colònies d’estiu 2018 del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte: “Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacaciones”. Es tracta d’unes colònies en les… Llegeix més»

Viatge de final de curs de 4t d’ESO

Benvolgudes famílies,
Com sabeu, ahir a la tarda vam fer la reunió informativa del viatge de final de curs de 4t d’ESO a Cantàbria. Us deixem l’enllaç de la presentació i també tota la documentació que us farà falta.