ENS TRASLLADEM A LA WEB DEL CENTRE
de INS Eugeni Xammar - jueves, 28 de septiembre de 2017, 15:41

Totes les informacions i novetats les trobareu a la nostra web: https://www.inseugenixammar.cat/

Acte 20è aniversari
de INS Eugeni Xammar - miércoles, 7 de junio de 2017, 06:01

S'apropa el final de curs i ens agradaria trobar-nos tots junts per tancar aquest any acadèmic i les celebracions del 20è aniversari del centre. És per aquest motiu que hi ha previst un acte a l'institut el dia 9 de juny a les 19h. Aquí teniu el programa. Esteu tots convidats!

Tots dansen
de INS Eugeni Xammar - viernes, 12 de mayo de 2017, 19:58

El proper dijous 18 de maig, a les 20h, els alumnes de 3r faran l'actuació del projecte "tots dansen", que han estat preparant durant el curs. L'entrada és de 5 €. Us animem a venir!

Xammar
Reportatge sobre les Jordanes esportives de l'Ametlla
de INS Eugeni Xammar - jueves, 4 de mayo de 2017, 15:04

El passat 7 d'abril  es van cel·lebrar les Jornades Esportives de Primària organitzades conjuntament entre les Escoles Bertí i Els Cingles, l' Institut Eugeni Xammar i l’Ajuntament de l’Ametlla. L’alumnat de les escoles de primària són els participants, i els alumnes de l' Institut fan la dinamització de les activitats.
El diari digital Canal  Terrassa n'ha fet un reportatge al qual podeu accedir a través de la nostra web, a l'apartat de l'institut en imatges (Les Jornades esportives a Canal Terrassa)

FOTOS A LA WEB!!
de INS Eugeni Xammar - viernes, 21 de abril de 2017, 20:06

Ja sabeu que podeu mirar les fotos de sortides i esdeveniments de l'institut a la web del centre? Vinga, mira-les ja! potser hi surts!