Concurs de St. Jordi
per INS Eugeni Xammar - dissabte, 11 març 2017, 16:32

Ja podeu participar en el concurs de St. Jordi, en les seves dues modalitats. Animeu-vos!

• Concurs literari
  • Concurs fotogràfic d'errades lingüístiques.
Reportatge sortida 4rt de tecnologia: robòtica
per INS Eugeni Xammar - dimarts, 7 març 2017, 16:08

Cliqueu aquí per veure el reportatge que va fer la televisió de Terrassa sobre l'activitat de robòtica que van realitzar els alumnes de 4rt  a la UPC de Terrassa.

11 de març JORNADA DE PORTES OBERTES ESO
per INS Eugeni Xammar - dijous, 16 febrer 2017, 07:18

Animeu-vos a participar!

Xammar
Ja teniu les fotos a la web!
per INS Eugeni Xammar - dijous, 22 desembre 2016, 08:56

Entreu a la web de l'institut i cliqueu a l'objectiu de la càmera (o aneu a l'apartat "l'institut en imatges") i podreu veure les fotos de la fira de Nadal, concert de Nadal,  del logo a la pista, entre d'altres.

Concert de Nadal
per INS Eugeni Xammar - dilluns, 19 desembre 2016, 08:23

Avui,  dilluns 19 de desembre a les 6 de la tarda tindrà lloc al Teatre municipal el concert de Nadal de l’Institut Eugeni Xammar a càrrec de la coral d’alumnes de 1r d’ESO B i C i el grup de teatre del Casal de la gent gran. Enguany el concert gira a l’entorn de la Declaració dels drets Humans i la figura de Joana Raspall, de la qual se’n llegiran alguns poemes.