Menjador escolar

El servei de menjador del Centre, amb cuina pròpia, està localitzat en l’edifici de primària, amb un menjador i cuina nous des de setembre del 2012. Actualment utilitzen aquest servei un conjunt d’uns 300 alumnes, entre alumnes d’Infantil, Primària i Secundària del centre i de Secundària de l’Institut La Guineueta.

L’horari de menjador és els dilluns, dimarts i dijous, de 13 a 15h, els dimecres, de 12:30 a 16:30h, i els divendres, de 12:30 a 15h.

Durant el temps lleure de menjador es realitzen activitats diverses, que són escollides per cada monitor encarregat de cada classe i les va canviant cada tres mesos.

Es realitzen tallers d’anglès i de decoració del menjador escolar entre altres.

De P3 a P5 es fan activitats a l’aula (manualitats, contes…)

De 1r a 6è de Primària es fan activitats al pati, distribüides en dues zones, i en altres espais del centre: esports al pati, manualitats al menjador i a la saleta, jocs al sorral i activitats diverses al porxo.

Durant la franja horària de menjador, hi ha 16 monitors, els quals es reparteixen en les diferents classes. Cada monitor s’encarrega del seu grup i de realitzar les activitats escollides per a cada trimestre. Hi ha un coordinador de les activitats i una persona encarregada de la part administrativa.