Sortida al Planetari amb els alumnes de 1rESO
    par Laura Bataller, jeudi 19 octobre 2017, 23:02

El dimarts 17 d'octubre, vam anar amb els alumnes de 1rESO a disfrutar d'una sessió al Planetari Municipal del Guinardó. Allà vam poder aprofundir amb el que estem treballant a classe.

Sortida a Collserola dels alumnes de 1rESO
    par Laura Bataller, mardi 10 octobre 2017, 20:46

El passat dilluns 2 d'octubre els alumnes de 1rESO, van sortir a fer una ruta per Collserola.

SITGES "Centre d'estudis del Mar"- Activitat A sota l'aigua
    par Laura Bataller, mardi 10 octobre 2017, 19:19

El dimecres 27 de setembre vàrem anar amb alguns alumnes de 4tESO a Sitges a gaudir d'un matí de snorkel i observar la vida marina.

Avatar Raul Bru
    Concerts de Música Turó Primavera Estiu 2017
    par Raul Bru, vendredi 28 juillet 2017, 09:15

El dia 19 de juny al gimnàs de l’institut es var realitzar els quatre concerts de MÚSICA TURÓ PRIMAVERA ESTIU 2017. Tots vàrem poder gaudir de la interpretació musical de l’alumnat de 3r i 1r. En el concert vàrem poder gaudir de músiques de pel·lícules: Pirates del Caribe, Star Wars, Doraemon i Shin shan. Felicitats per a tots, intèrprets i públic.

Avatar Raul Bru
    CONCERTS TURÓ PER A LA COMUNITAT
    par Raul Bru, samedi 22 juillet 2017, 19:27

El dia 20 de juny de 2017 es varen realitzar els tres darrers CONCERTS TURÓ PER A LA COMUNITAT i amb ells hem finalitzat l'acció de Projecte d'Aprenentatge i Servei Comunitari per l'alumnat d'ESO.

Amb aquest vídeo podreu conèixer l'acció que ha portat tanta feina i ha aportat tanta satisfacció a alumnat, professors i públic.

Felicitar a tothom que ha participat en l'acció.

Arnald Pannon
    Professor de Música

Festa de l'espuma
    par Anna Bosch, lundi 26 juin 2017, 22:22

Per despedir aquest curs 2016-17 ens hem remullat amb una fira d'estiu de jocs d'aigua i hem ballat amb una festa de l'escuma! Bon estiu a tots!

Comiat - 4t d'ESO
    par Anna Bosch, lundi 26 juin 2017, 22:21

Aquests últims dies ens hem estat acomiadant dels nostres estudiants de 4t d'ESO, entre graduació, aniversari i repartiment de notes. Us trobarem molt a faltar! Que tingueu molta sort en la nova etapa que comença!

Festa de la Ciència - UB
    par Anna Bosch, lundi 26 juin 2017, 22:17

El 12 de maig els alumnes de 3r d'ESO van anar a la III Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona. Un dels grups participants del nostre institut va guanyar la gimcana en la que van participar tots els centres, i des de la UB ens han fet arribar dessuadores, gorres i llibretes pels participants del grup. Enhorabona!