Impulsem la Robòtica 2018
    per Natàlia Aranda - divendres, 23 febrer 2018, 21:12

Aquest matí els alumnes de l'optativa de 4rt d'ESO de robòtica han presentat els seus projectes: el Robojoc, un joc de reflexos i coordinació, i el Robobraç, un braç amb pinça amb uns moviments determinats.

Grumet
    per Natàlia Aranda - dimarts, 20 febrer 2018, 21:26

El divendres passat alumnes de 3r d'ESO, que han participat al Grumet, aquest curs van finalitzar el projecte fent una volta per la Barceloneta

Carnaval 2018
    per Natàlia Aranda - dissabte, 10 febrer 2018, 16:23

Així de decorades van quedar les nostres classes el dia de Carnaval. La guanyadora va ser 3r A, felicitats!

Imatge Natàlia Aranda
    Taller de l'aigua (1r d'ESO)
    per Natàlia Aranda - dimecres, 7 febrer 2018, 22:10

Els alumnes de 1r d'ESO han realitzat una sèrie d'activitats sobre l'aigua. Al taller WE ARE WATER han realitzat un petit experiment per a fer un filtre d'aigua i han pogut reflexionar sobre la importància de l'aigua al nostre planeta.

Sortida de 4t d'ESO
    per Natàlia Aranda - dilluns, 5 febrer 2018, 22:06

El 30 de gener la pluja no va evitar que els nostres alumnes de 4t d'ESO fessin una GRAN passejada de Sant Cugat a Barcelona. Aquí teniu algunes de les fotografies que ho demostren!

Celebrem el Nadal!
    per Laura Bataller - divendres, 19 gener 2018, 11:30

El passat divendres 22 de desembre els alumnes de secundària vam gaudir d'un matí al Parc Central de Nou Barris, esmorzant i fent cagar el tió.

Projecte diversificació curricular 1r trimestre
    per Laura Bataller - dimarts, 9 gener 2018, 21:35

Els alumnes del projecte de diversificació curricular, han estat realitzant uns tallers de cuines de món, durant aquest 1r trimestre.

En el següent vídeo, ho podeu veure:

Imatge Laura Bataller
    Concerts Turó per a la comunitat (Nadales populars per a flauta i cant)
    per Laura Bataller - dimarts, 9 gener 2018, 12:49

Els alumnes de 4t ESO de la optativa de música i d'espurna, el dilluns 18 i dimarts 19 de desembre van anar a realitzar els concerts de Nadal en casals i escoles bressol del barri.

En el següent video, hi teniu una petita mostra: