P3 d’excursió a la Granja de Can Montcau!

El dimarts 8 de maig, les nenes i nens de p3 vam anar a passar el dia a la granja de Can Montcau.

Feia un parell de setmanes  que comptàvem els dies que faltaven  per  anar d’excursió i per fi va arribar el GRAN DIA! i per sort, el bon temps ens va acompanyar ; )

Vam sortir ben d’hora de l’escola i després d’una estoneta anant a l’autocar vam arribar a Can Montcau, una granja-escola que es troba a la Roca del Vallès.

Un cop arribats a la granja, vam esmorzar  per agafar forces i vam començar la ruta per conèixer tooots els animals que hi viuen: el porc, l’ovella, la cabra, la vaca, el cavall, el ruc, el gat, el gos, el gall d’indi, els ànecs, els galls i les gallines.

Les monitores ens van explicar les característiques principals dels diferents animals  (què mengen, on viuen, què ens donen,…) i vam poder-ne tocar alguns!

Veureu que vam munyir una vaca, vam donar de menjar a les gallines, vam tocar l’ovella i la cabreta  i vam acaronar un conillet, un pollet i un aneguet!

Va ser un dia ple de sorpreses i de molta, molta emoció!

Cliqueu a sobre la  imatge per veure totes les fotografies de la sortida!