EXPOJOVE

El passat dijous 12 d’abril, els alumnes de 4ESO del centre van anar a la ExpoJove, a la Fira de Girona, per veure algunes de les sortides acadèmiques presents a la província de Girona i algunes de la resta de Catalunya. Durant tot el curs, s’ha anat treballant l’orientació, tant des de tutoria com des del departament de psicopedagogia, a través d’un qüestionari. També hem rebut l’assessorament de l’Estació Jove un cop per setmana, amb l’Adrià Sala, que ha realitzat entrevistes individuals.
Hi havia stands dels centres que ofereixen Cicles Formatius (públics i privats), UdG, UAB i altres entitats i els nostres alumnes van tenir 2 hores per parlar amb els representants, recollir informació i acabar de prendre les importants decisions sobre el què estudiar.