CONCURS DE RETÒRICA

Els alumnes del G2 de 4t d’ESO participen des del mes de gener en la preparació del Concurs de Retòrica d’enguany, entre les escoles del sector Est i les de Salt.

Durant diversos divendres s’han desplaçat a les escoles de primària del sector est (Sagrada Família, Vila-roja i Font de la Pólvora) per tal de tutoritzar alumnes de sisè i preparar-los en el tema del discurs argumentatiu a través de diverses activitats que han ajudat a fomentar l’ús del català.

Entre els temes que han treballat hi ha l’esport en equip o individual; els vehicles elèctrics o de motor de combustió amb derivats del petroli; i treballar a l’escola amb mitjans electrònics i digitals o amb llibres i quaderns, entre d’altres.

La final d’aquest concurs tindrà lloc el proper dijous 19 d’abril a l’auditori Josep Irla de Girona. Els nostres alumnes seran els encarregats de dinamitzar i presentar l’acte.

Realment, està essent una experiencia molt enriquidora, tant per a ells com per als alumnes de primària.