CELEBRACIÓ DE SANT JORDI A L’INSTITUT ERMESSENDA

Aquest any el nostre institut ha volgut celebrar la diada de Sant Jordi amb un acte molt especial que ha convertit els espectadors també en actors, músics i rapsodes. Les actuacions dels alumnes de primer, que han cantat i tocat les flautes, s’ha anat intercalant amb les recitacions de poemes que havien preparat els alumnes de segon i de tercer d’ESO en diferents llengües. Un acte, sens dubte, molt dinàmic i amb una posada en escena especialment original que els nois i noies, participants i públic, han valorat molt positivament.

S’ha començat amb la interpretació de Titànic per part dels alumnes de primer d’ESO, i s’han tocat i cantat també peces com ara Bona nit, l’Himne de l’alegria, La vall del riu vermell, All my loving, Every breath you take, i s’ha tancat el festival amb la peça In the mood. D’altra banda, els poemes que s’han anat recitant i fins i tot teatralitzant entre cançons han estat: Posta de sol, L’ametller, El corazón de la Tierra, Val més que acceptis el futur, Una flor vermella, Hamlet (monòleg), En las noches claras, La sardana, Quatre paraules, What’s a book, Divisa, Shakespeare (sonet), A veces quiero preguntarte, Corrandes d’exili, Just because i Jo ho dec tot a Girona.

El nostre agraïment al professorat encarregat d’organitzar aquest festival. Val a dir que aquestes iniciatives es poden fer realitat quan es compta amb un equip de professors implicat i amb ganes de motivar els alumnes.