ACTE FINAL DEL CONCURS DE RETÒRICA

Alumnes de 4t d’ESO van ser els encarregats de presentar i organitzar l’acte del IV Concurs de retòrica, celebrat a l’auditori Josep Irla de la Generalitat de Catalunya a Girona.

Durant l’acte, es van poder escoltar tres debats entre els alumnes de 6è de primària de les escoles de Salt (El Pla de Salt, Silvestre Santaló i la Farga)  i el sector Est (Vila- roja, Font de la Pólvora i Sagrada Família). Andreea Gildau i Lara Da Souza presentaren l’acte que s’amenitzà amb diversess actuacions per part de la resta d’alumnes de 4t.

Recordem que des del mes de gener aquests alumnes de 4t han tutoritzat, en diverses sessions, els alumnes de 6è, per tal que aprenguessin l’art de la retòrica: el debat i la defensa de diferents postures d’un mateix tema.

Una gran experiència!