EXPOSICIÓ MALBARATAMENT ALIMENTARI

Al llarg d’aquestes setmanes els alumnes de 1r d’ESO visitaran l’exposició “Malbaratament alimentari” cedida per Mans Unides que està exposada al vestíbul de l’institut.

L’objectiu del treball és la conscienciació d’aquest problema tant greu i la reflexió de què poden fer els alumnes per minimitzar-lo.

RECORDATORI

Ja tenim aquí els menús de desembre de la Cantina. Recordeu que podeu encarregar el dinar abans de les 8 del matí, a l´hora del pati o el dia abans, compartint moments del migdia amb companys i amics.També podeu comprar entrepans calents i freds així com refrescs i cafetons ben calents a l´hora del pati.. Us animem a fer ús d´aquest servei!!

Obrim l’observatori!

Vols venir a fer una observació astronòmica? Pots venir acompanyat! Només has de confirmar l’assistència. Veurem la Lluna, la pluja d’estrelles Gemínides i el cometa Wirtanen. T’esperem el divendres dia 14 de desembre a les 21 h.

NOUS REPRESENTANTS ELECTES CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes families,

Ahir varem finalitzar el procés d´eleccions al Consell Escolar de l´Institut Els Tres Turons en els diferents sectors: alumnes, PAS, professorat i pares,mares, tutors.

Us informem dels resultats finals  en el sector alumnes i en el sector pares, mares i tutors:

Nous representants al Consell Escolar… Llegeix més»

Candidats al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el procés electoral al Consell Escolar de l´Institut està en marxa durant aquest novembre.

Durant aquests dies s´han anat fent tots els preparatius per a què el dia de les votacions estigui tot apunt.

Us presentem als diferents candidats pel sector alumnes i… Llegeix més»

Setmana de la ciència a l’Institut

Durant aquesta setmana els alumnes de l’Institut Els Tres Turons tenen la possibilitat de participar a la GIMCANA DE LA CIÈNCIA organitzada pel departament de biologia i geologia.
Cada dia han d’investigar dues preguntes de caire científic, per tant, al llarg de tota la setmana tindran… Llegeix més»