Ràdio EsCairats

Dins el projecte lingüístic, una activitat molt destacada és l’emissió setmanal del programa de ràdio, ràdio EsCairats, que porta més d’11 anys en emissió.

La Joana Llordella, va ser directora del programa durant 10 anys i, actualment és el Carles Reynés el director del programa.

El programa està obert a tota la comunitat educativa, malgrat tenen especial protagonisme els i les alumnes del Cairat.

El 12 de desembre de 2014 l’institut El Cairat va rebre la visita de l’Andreu Presas“Locutor de Ràdio Flaixbac, el monstre de la nit del -Batec de nit-. El programa de ràdio EsCairats va estar apadrinat per l’Andreu.

Visita faceBook, històric de ràdioEscairat.

Podeu ESCOLTAR tots els PROGRAMES enregistrats des de: https://enacast.com/radioesparreguera/#/programs/escairats

El nostre més sincer agraïment al David Oriol Rebollo, tècnic de ràdio Esparreguera i antic alumne de l’institut El Cairat, ja que sense la la seva tasca no hagués estat possible el gran programa de ràdio que durant tants anys el nostre alumnat ha gaudit.