FOTOCAIRAT

El conjunt d’activitats que es realitzen van encaminades a fer entendre als alumnes que en parlar de fotografia el més important no és tan sols fer el ’clic’. L’exposició és una part important del treball, però, totes les accions que ens encaminen cap a aquest moment així com els processos que es poden dur a termini un cop finalitzada l’exposició també determinen el seu resultat final; perquè tan creatiu és el moment anterior al ‘clic’ com la seva manipulació posterior.

La majoria dels alumnes en acabar el crèdit manifesten la seva satisfacció per tot allò de nou que han descobert i, arriben a la conclusió que els aspectes compositius i tècnics per expressar-se es poden millorar amb la pràctica, però que el primer que cal fer és conèixer la seva existència i provar sense esperar a obtenir resultats perfectes la primera vegada. Experimentar implica cometre errors i amb els errors també s’aprèn.

L’alumnat d’aquesta optativa participa en la revista del centre.