Institut Ciències de la Terra Jaume Almera

Les alumnes Elsa Martín, Marta Ochando, Nerea Serrano i Maria Sicília han gaudit d’una estada a l’institut de Ciències de la Terra Jaume Almera (ICTJA-CSIC) gràcies al premi que van guanyar a la passada edició d’Exporecerca Jove.

L’ICTJA-CSIC és considerat com un dels centres de recerca en geociència més rellevants d’Espanya. A més a més, aquest centre serveix com a font d’assessorament en casos d’emergències de riscos naturals i col·labora en projectes relacionats amb la indústria dels recursos naturals.

I a una d’aquestes sessions han pogut assistir també per aprofundir en el seu treball de recerca els alumnes de batxillerat Marcel Bene, Víctor Losada, Marc Perera i Juan Sánchez.

Agraïm a l’investigador Jordi Díaz Cusi tot el temps que ens ha dedicat aquests dies.