10 anys del Programa Joves i Ciència

Més de 300 alumnes i professors de totes les promocions del programa Joves i Ciència, de la Fundació Catalunya La Pedrera, es van reunir el dissabte 16 de setembre per celebrar el desè aniversari del programa a Món Sant Benet.
Aquests participants formen part de la història del Programa Joves i Ciència, que va néixer el juny de 2008 amb la voluntat d’identificar joves estudiants de quart curs d’ESO, amb talent i interès per la ciència, per tal de fomentar-los la vocació científica. Entre ells també antics alumnes del nostre institut seleccionats en diverses edicions.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *