Història

La creació de l’Institut de Tordera va sorgir de la necessitat d’ubicar la primera promoció de l’Escola Serra de Miralles, que els centres existents (l’Institut Lluís Companys i els centres concertats Brianxa i Vedruna) no poden absorbir perquè ja tenen la ràtio de Secundària molt alta. A Tordera hi ha tres centres de Primària públics (ESC Serra de Miralles, ESC Ignasi Iglesias i ESC La Roureda) i els dos centres concertats esmentats. Rebem alumnat majoritàriament dels tres centres públics de Tordera i també de l’escola Les Falgueres (de Fogars de La Selva) i de l’escola d’Hortsavinyà.

IMG-20150925-WA0005

L’Institut es troba situat, com el seu nom indica, al municipi de Tordera, concretament al carrer València s/n, cantonada C/ Josep Tarradellas i és una construcció modular i sostenible de la qual es estrenar la primera fase el mes de setembre de 2015 (amb 1r i 2n d’ESO) i la segona fase va permetre completar l’edifici el curs 2016-2017 (amb 3r i 4t d’ESO).