Serveis digitals

L’institut disposa d’un conjunt de serveis digitals propis per a crear, difondre i compartir continguts digitals.

Webs

L’institut disposa d’aquest mateix web Nodes (basat en WordPress), que ofereix el Departament d’Educació als centres docents i Serveis Educatius de Catalunya. En el web de l’institut es troba tota la informació relacionada amb l’institut i s’hi publiquen els avisos i les notícies de les activitats del centre.

El format del web també permet personalitzar les pàgines específiques de les associacions de l’institut (AMPA, AEIT), dels projectes d’innovació educativa (biblioteca Puntedu, Escola Verda…) i dels diferents departaments didàctics:

A més a més, l’institut disposa d’un sistema d’allotjament múltiple de Moodle i Classroom.

Blocs

També tenen el seu blog (allotjat a Blogger) aquests altres projectes educatius en què col·labora l’alumnat:

Xarxes socials

La biblioteca de l’institut utilitza eines 2.0 que permeten publicar, difondre i compartir documents i material gràfic o audiovisual creat per la nostra comunitat educativa:

• presentacions de diapositives (Slideshare)
    • publicacions digitals (Issuu) i vídeos (Youtube)
    • portades de llibres, cartells i altres imatges (Pinterest)
    • enllaços recomanats pels departaments (Pearltrees).

A més a més, manté un compte a TwitterFacebook i Instagram.

Correu

L’institut ofereix un compte de correu corporatiu de Gmail (@insdespuig.cat) a tot l’alumnat i al professorat.

Calendari de tasques

L’alumnat i les famílies poden accedir al calendari de tasques de tots els grups.