Normes i funcionament

El centre disposa d’una Normativa d’organització i funcionament del centre (NOFC).

L’objectiu del NOFC és el de recollir, primer, les normes ja vigents, aprovades pel consell escolar, i incorporar després aquells aspectes no reglamentats i que l’experiència i les necessitats aconsellen d’introduir-hi.

Cal entendre, per tant, aquesta normativa com un reglament obert, ampliable i modificable d’acord amb l’opinió majoritària que s’expresse en els òrgans col·legiats que regeixen el centre. És també un reglament “incomplet”, ja que no pretén reglamentar totes les activitats que es poden desenvolupar en el centre escolar, sinó únicament aquelles que els propis interessats han cregut necessari de regular.

Descarregueu-vos el document amb la normativa vigent.

Actualitzat el dia 02-02-2024.