Equipaments

L’institut compta amb unes instal·lacions totalment equipades, entre les quals destaquen les següents:

ESPAIS D’ESTUDI

Aules ordinàries, amb ordinador amb connexió a Internet, webcam, equip de so, pissarra digital o projector i connexió wifi.

TALLERS I LABORATORIS

Taller de tecnologia.
Laboratori de ciències.
Aula d’informàtica.

ESPAIS D’ESTUDI I DE LLEURE

Gimnàs i vestidors.
Biblioteca, de 50 metres quadrats, amb un espai d’estudi amb capacitat per a vint persones assegudes, repartides en cinc taules i un taulell; amb un espai multimèdia de dos ordinadors de taula i dos més de portàtils amb connexió a la xarxa del centre i a Internet a disposició dels usuarisi un altre disponible fix només per al personal encarregat de la biblioteca; un espai de lleure infantil i un espai de formació amb projector. La biblioteca compta amb un fons documental de més de 5.000 títols, entre els quals hi ha almenys dos exemplars de totes les lectures obligatòries d’ESO i batxillerat.

ESPAIS DE LLEURE

Patis coberts i a l’aire lliure, amb una pista poliesportiva, zona enjardinada, bancs.
Bar-menjador per al professorat i l’alumnat de 4t d’ESO i de batxillerat, i quiosc d’esmorzars saludables per a la resta d’alumnat.

ESPAIS COMUNITARIS

Sala d’actes, amb equipament audiovisual i una capacitat de 100 persones.
Sala de professors.
Sales i espais de visites.
Pàrquing de cotxes a l’exterior públic i estacionament de bicicletes vigilat a l’interior.

L’institut també disposa d’una xarxa intranet pròpia, a la qual pot accedir l’alumnat i el professorat, correu electrònic personal per a tota la comunitat educativa, connexió amb fibra òptica i connexió sense fils protegida (wifi).