Coneix més el nostre centre:

Beques i Ajuts

• Ajuts per a l’alumnat que vol cursar ensenyaments postobligatoris (19/03-10/05)
  • Ajuts del consell comarcal per al desplaçament (fins al 16/07).

Disposeu de tota la informació al següent enllaç de la web.

Preinscripció de l’ESO

Disposeu de tota la informació al següent enllaç de la web.

_____________________________________________________________
Jornada de portes obertes de Batxillerat

Us convidem a assistir a les Jornades de Portes Obertes de Batxillerat que organitzem al nostre centre els dies:

• Dimecres 10 d’abril, a les 19.30 h
  • Dissabte 13 d’abril, a les 11:00 h

Us rebrem i explicarem el nostre projecte educatiu i farem una visita per les instal·lacions del centre. La idea és que pugueu posar al formulari d’inscripció  qui assisteix i quin dia per tal de tindre’n una previsió.

Incorporació a l’AMPA

📢  Vols ser membre actiu de l’AMPA del nostre centre? Les famílies esperen la vostra col·laboració. Escriu-nos a: ampa@insdespuig.cat

PREMIS LITERARIS DE GRUP

L’ alumnat de 1r A i B han gaudit d’una activitat creativa d’expressió escrita guiats per Òscar Plaza (alumne MUFPS de català) durant la qual han compartit totes les fases des de la pluja d’idees en grups fins a la realització de la seua redacció… Llegeix més»

PROVA CANGUR 2024

El dijous 21 de març, alumnes de l’ESO i Batxillerat han participat en la Prova Cangur, una activitat matemàtica promoguda per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, que té com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove.

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

L’alumnat de primer cicle ha gaudit de la poesia de Vicent Andrés Estellés, en commemoració al centenari del seu naixement. L’han treballat, l’han recitat i l’han versionat. A continuació us deixem algunes de les versions que n’han fet.

Dia Mundial de l’Aigua 2024

Aquest dimarts, dia 19 de març, l’institut Cristòfol Despuig, juntament amb dotze centres educatius més de Tortosa i Roquetes, hem commemorat el Dia Mundial de l’Aigua (22 de març). Entre totes i tots hem preparat una pancarta amb l’eslògan “”Gota a gota, l’aigua s’esgota””. Des… Llegeix més»

Olimpíada de Geografia

Avui tres alumnes del 2n batxillerat econòmic han participat a la fase provincial de l’Olimpíada de Geografia organitzada per la Facultat de Turisme i Geografia de la URV, amb seu a Vila-seca. Hi han fet un molt bon paper.

Irish English Festival

Ahir l’alumnat del Cristòfol Despuig va participar al concurs de debats en anglès dins del marc de l’Irish English Festival. Va ser una experiència molt enriquidora. És van esforçar molt per demostrar les seues habilitats lingüístiques en anglès i el resultat va ser extraordinari.
Llegeix més»

Biografies Dones Artistes 8M

A 2n d’ESO C hem aprofitat que avui és el 8M per exposar biografies de dones que havíem treballat mitjançant la competència digital. Hem conegut la ballarina Carmen Tórtola, les fotògrafes Anaïs Napoleón i Joana Biarnés, la pintora Ángeles Santos i la filòsofa Simone Weil.
Llegeix més»

Dia de la Dona

Avui el nostre alumnat de 1r d’ESO han après la Cançó de fer camí, dedicada a la dona.
Hem fet un concurs per grups, finalment, com que tots ho han fet molt bé, el pròxim dilluns tenen un petit refrigeri a l’hora de lectura. Per tant,… Llegeix més»

Impressió 3 D

Avui un grup de 1r d’ESO ha acabat les pràctiques de Tecnologia de la segona avaluació utilitzant la impressora 3 D per a fabricar els objectes que han dissenyat durant les classes.