Un bon record de la festa de fi de curs 2017-2018

Divendres 15 de juny es va celebrar la festa de fi de curs i la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de batxillerat.

Enguany es va muntar un escenari a l’aire lliure amb un decorat festiu de colors vistosos ideat i muntat pel professorat d’Educació visual i plàstica i de Tecnologia.

Els encarregats de presentar l’acte van ser els alumnes de 1r de batxillerat Maria del Mar i Joaquim, que ho van fer molt bé.

També van actuar Robert Pujol i Francesc Subirats, que van amenitzar la festa a ritme de rumba.

El públic format sobretot per les famílies de l’alumnat va ocupar les 300 cadires habilitades, mentre l’alumnat esperava el seu torn per pujar a l’escenari.

Primer van pujar Andrea, Lluis, Houria i Edgar, els quatre alumnes de 4t d’ESO premiats amb les mencions de reconeixement.

Després van pujar Maria, Gemma i Esha, les tres alumnes de 2n de batxilerat que han obtingut matrícula d’honor.

A continuació, després d’una breu actuació musical, les tutores de 4t d’ESO van donar les orles a l’alumnat de 4t d’ESO, que enguany han obtingut el graduat escolar.

Per últim, les tutores de 2n de batxillerat van fer el lliurament de les orles a l’alumnat de 2n de batxillerat, que ara començaran una nova etapa a la universitat.

Una vegada acabat l’acte, l’AMPA va oferir als assistents un exquisit aperitiu que vam poder compartir amb somriures, alguna llagrimeta i moltes felicitacions.

Enhorabona a totes i a tots!