Hem celebrat el Dia Internacional de la Francofonia

Amb motiu de la celebració el 20 de març del Dia Internacional de la Francofonia, l’institut ha organitzat diverses activitats durant tot el mes.

foto 3

Per començar, l’alumnat de francès ha elaborat un pòster amb tots els països on es parla francès, que està exposat als passadissos del centre.

francofonia

El mateix dia 20 de març, al vestíbul del centre, l’alumnat de francès va cantar la cançó Ensemble (Hymne à la Francophonie), de Célina Ramsauer.

cantada-ensemble-frances

I per últim, el dia 22 d’abril, en els actes de celebració de la diada de Sant Jordi, el departament de Llengües estrangeres va convidar un any més al periodista Oriol Gracià, que va fer una xarrada en què va explicar la seua estada a França per a aprendre francès, una xarrada molt amena que tothom va seguir amb interès.

+DSCN5933

+DSCN5934

+DSCN5936

Afegim que la bilioteca de l’institut va muntar una exposició de llibres en francès i d’algunes de les millors obres de la literatura francesa traduïdes al català.

foto 1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *