Exposició de treballs dels alumnes de 1r d’ESO

Amb motiu de la celebració el dia 8 de març del Dia internacional de les dones, aquesta setmana al passadís principal de les aules d’ESO hem exposat els treballs realitzats pels alumnes de 1r d’ESO fets a partir de la visita a l’exposició Golden years, d’Eva Agasa i Roc BlackBlock, a l’Escola d’Art de Tortosa.

img_3434img_3432

img_3435 img_3436

L’activitat proposa treballar des de la imatge i el color amb una fotografia anònima dels anys 50, 60 i 70 del segle XX. Per això hem realitzat la reproducció d’una fotografia i a partir de colors freds i càlids i segons les pautes dels creadors, les hem acolorit segons l’emoció que ens ha despertat.

colors càlids = emocions alegres
colors freds = emocions tristes

img_3430 img_3426

Aquesta activitat també es presenta com una oportunitat de crear debat sobre el concepte de la dona i el paper que ha tingut en aquestes dècades, l’estètica de la moda, l’oci, i l’estructura jeràrquica de la societat.